CHESTIONAR DE FEEDBACK AL PACIENTULUI INTERNAT

Anexa Nr. 4 a Ordinului MS 145/2015

Stimate pacient,

Spitalul de Boli Infectioase si Psihiatrie Baia Mare realizeaza un sondaj de opinie in randul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii servciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.

Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.

Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.

Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.

Modalitatea de raspuns este de a bifa, la fiecare intrebare, casuta care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra. Fiecare linie din tabel reprezinta o intrebare si necesita un raspuns.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitarea serviciilor din spitale.

Chestionarul poate fi completat in format fizica sau online pe pagina web a spitalului.

Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!


Q1. CAT DE MULTUMIT SUNTETI, IN GENERAL DE...?

Bifati cate o casuta pentru fiecare intrebare!

1. ...calitatea serviciilor medicale primite in acest spital?
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

2. ...modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit


Q2. CAT DE MULTUMIT ATI FOST DE . . . ?

1. ...timpul de asteptare pana la prima examinarea de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat?
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

2. ...modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)?
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

3. ...tratamentul primit in perioada de spitalizare?
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit


Q3. IN CE MASURA URMATOARELE AFIRMATII DESPRE MEDICUL CARE V-A TRATAT SUNT ADEVARATE?

1. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient.
 a. oarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

2. A raspuns la intrebarile puse de mine.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

3. S-a ocupat cu atentie de cazul meu
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

4. A inteles problemele mele medicale.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

5. A manifestat interes in rezolvarea problemei mele medicale.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit


Q4. IN CE MASURA URMATOARELE AFIRMATII DESPRE ASISTENTELE MEDICALE/ASISTENTII MEDICALI SUNT ADEVARATE?

1. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

2. A raspuns la intrebarile puse de mine.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

3. A respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

4. A inteles problemele mele medicale.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

5. A manifestat interes in tratarea mea.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit


Q5. IN CE MASURA ATI FOST INFORMAT SAU VI S-AU EXPLICAT DE CATRE PERSONALUL MEDICOSANITAR DESPRE...?

1. ...cum va decurge examinarea medicala.
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

2. ...cum se recolteaza probele de sange/biologice
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

3. ...modul de administrare a medicamentelo
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

4. ...rezultatul analizelor dumneavoastra
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

5. ...riscurile unei operatii/interventii chirurgicale/ale tratamentului indicat de medic
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

6. ...consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit

7. ...posibile tratamente alternative pentru afectiunea dumneavoastra
 a. Foarte multumit
 b. Multumit
 c. Nici multumit, nici nemultumit
 d. Foarte nemultumit


Q6. PE PERIOADA INTERNARII?

1. Ati fost internat prin serviciul de urgenta
 Da
 Nu

2. Ati solicitat serviciile unui medic preferat
 Da
 Nu

3. Ati primit serviciile unui medic preferat
 Da
 Nu

4. Ati solicitat si o alta opinie medicala referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii
 Da
 Nu

5. Ati primit o alta opinie medicala pe perioada internarii
 Da
 Nu


Q7. PE PERIOADA INTERNARII MEDICAMENTELE SI MATERIALELE SANITARE AU FOST ASIGURATE

Integral de spital
 a. In mare masura din resursele spitalului(am cumparat medicamente simple, calmante, fese etc.)
 b. In mica masura din resursele spitalului(am cumparat medicamente scumpe)
 c. integral de mine(pacient)


Q8. CUM APRECIATI, DIN PUNCTUL DE VEDERE AL CONFORTULUL, URMATOARELE CONDITII DIN SPITAL?

1. Iluminatul spatiilor/incaperilor din spital
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste

2. Temperatura din spital
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste

3. Programul de primire a vizitelor
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste

4. Curatenia generala din spital
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste

5. Functionalitatea grupurilor sanitare
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste

6. Conditiile de cazare din salon
 a. Foarte bune
 b. Bune
 c. Nici bune, nici proaste
 d. Proaste
 e. Foarte proaste


Q9.1. IN MOMENTUL INTOCMIRII DOCUMENTELOR DE EXTERNARE ATI FOST INFORMATI DE SUMA CHELTUITA PENTRU SPITALIZAREA DUMNEAVOASTRA PRIN OFERIREA UNEI COPII A DECONTULUI DE CHELTUIELI?

 Da
 Nu


Q9.2. V-ATI GANDIT SA SOLICITATI INFORMATII DESPRE SUMA CHELTUITA PENTRU SPITALIZAREA DUMNEAVOASTRA(DECONTUL DE CHELTUIELI)?

 Da
 Nu


Q10. IN CADRUL SPITALULUI SUNT AFISE CARE SA PREZINTE DREPTURLE SI/SAU OBLIGATIILE PACIENTILOR/ASIGURATILOR?

 Da
 Nu


Q11. CARUI PERSONAL ATI OFERIT DIN PROPRIA INITIATIVA BANI SAU ALTE INTENTII CA RECUNOSTINTA PENTRU MODUL IN CARE ATI FOST INGRIJIT?

1. Medicilor
 Da
 Nu

2. Asistentelor medicale/Asistentilor medicali
 Da
 Nu

3. Infirmierelor
 Da
 Nu

4. Personalului auxiliar(brancadieri, agenti de paza etc.)
 Da
 Nu


Q12. VI S-AU CERUT, INTR-UN FEL SAU ALTUL, BANI SAU ATENTII DE CATRE PERSONALUL SPITALULUI?

1. De catre medici
 Da
 Nu

2. De catre asistente/asistenti
 Da
 Nu

3. De catre infirmiere
 Da
 Nu

4. De catre personalul auxiliar(brancardieri, agenti de paza etc.)
 Da
 Nu


Q13. CUNOASTETI FAPTUL CA PUTETI SESIZA, PRIN CONSILIUL DE ETICA AL SPITALULUI, ORICE FAPTA CARE INCALCA ETICA SAU DEONTOLOGIA MEDICALA (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, alte incalcari ale drepturilor pacientului, conditionarea actuului medical s.a.)?

 Da
 Nu

Date statistice (va rugam sa selectati):

Sexul respondentului/celui care a raspuns la chestionar:
 Femeiesc
 Barbatesc

Varsta respondentului:

Ultima scoala absolvita :
 a. Scoala elementara (4 clase, 10 clase, scoala profesionala)
 b. Scoala medie (liceu, scoala postliceala)
 c. Scoala superioara (universitate, master, doctorat)

Rezidenţa:
 In mediul urban (intr-un oras/municipiu, indiferent de judet)
 In mediul rural (intr-o comuna, indiferent de judet)

Sectia in care a fost internat pacientul:

Luna internarii: