CHESTIONAR DE SATISFACŢIE A PACIENTULUI INTERNAT

Stimate pacient,

Spitalul de Boli Infectioase si Psihiatrie Baia Mare realizeaza un sondaj de opinie in randul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii servciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.

Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacient, va rugam sa va informati cu privire la drepturile si obligatiile ce va revin conform legislatiei in vigoare, inainte de completarea chestionarului.

Chestionarul poate fi completat in format fizic sau online, pe pagina web a spitalului.

Daca ati optat pentru completarea lui in format fizic, va rugam ca la externare sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.

Modalitatea de raspuns este de a bifa, la fiecare intrebare, casuta care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra. Fiecare intrebare necesita un singur raspuns.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitarea serviciilor din spitale.

Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la o internare recenta.

Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!


DATA INTERNĂRII (luna, anul):
SECŢIA:


1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment, din unitatea de primire (alegeţi 1, 2 sau 3 în ordinea priorităţii):

Curăţenie
Lux
Aglomeraţie
Dezordine
Mizerie
Disciplină
Linişte
Sărăcie
Altul


2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit?

 M-a demoralizat Nu a avut niciun efect Mi-a ridicat moralul


3. Cum aţi ajuns să apelaţi pentru internare la spitalul nostru?

 V-aţi prezentat direct la camera de gardă Aţi avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familie Aţi venit cu trimitere de la medicul de ambulator Aţi venit cu ambulanţa Altă situaţie


4. Sunteţi la prima internare sau la o reinternare?

 Prima internare Reinternare


5. În cadrul acestei internări, puteţi spune că:

Aţi fost primit cu amabilitate de la început?
 DA NU
Aţi fost condus la explorări (ecografie, radiografie)?
 DA NU
Aţi făcut baie la internare?
 DA NU
Aţi fost informat pe înţelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
 DA NU
Aţi adus medicamente de acasă pentru tratamentul bolii pentru care aţi fost internat?
 DA NU
Fiolele s-au deschis în faţa dvs.?
 DA NU
Vi s-au cerut bani, bunuri şi/sau alte foloase în schimbul serviciilor medicale de care aţi avut nevoie (exclusiv coplata sau serviciile hoteliere în valoare de 10 lei)?
 DA NU
Pentru a beneficia de mai multă atenţie din partea unui cadru medical, aţi simţit nevoia să-l recompensaţi prin diverse mijloace?
 DA NU
Aţi fost implicat în planul privind nevoile dumneavoastră de îngrijire?
 DA NU

6. Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 (1=total nesatisfăcătoare, 2=parţial nesatisfăcătoare, 3=nesatisfăcătoare, 4=bună, 5=foarte bună) calitatea serviciilor menţionate mai jos, primite de către dvs.

Atitudinea personalului la primire
Atitudinea personalului pe parcursul şederii dvs. în unitate
Îngrijirea acordată de medic
Îngrijirea acordată de asistente (inclusiv planul de îngrijire)
Îngrijirea acordată de infirmiere
Calitatea meselor servite şi modul de distribuire
Diversitatea meniului
Calitatea condiţiilor de cazare–salon (dotare, facilităţi)
Calitatea grupurilor sanitare (băi + WC)
Curăţenia în ansamblu
Calitatea lenjeriei şi a efectelor


7. Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus, vă rugăm să ne spuneţi: Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost?

 Foarte nemulţumit Parţial nemulţumit Nemulţumit Parţial mulţumit Foarte mulţumit


8. Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate, v-aţi întoarce aici?

 Sigur NU Mai degrabă NU Poate DA/ Poate NU Mai degrabă DA Sigur DA


9. Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină?

 Sigur NU Mai degrabă NU Poate DA/ Poate NU Mai degrabă DA Sigur DA


10. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?/ Ce v-a plăcut cel mai mult?

Dar negativ?/Ce nu v-a plăcut?


11. Elemente de socio-demografie (marcaţi situaţia care vi se aplică):

Sexul: Masculin Feminin
Vârsta: < 20 de ani 20 - 29 ani 30 - 39 ani 40 - 49 ani 50 – 59 ani 60 - 69 ani 70 ani şi peste
Mediul de rezidenţă: Urban Rural
Ultima şcoală absolvită: Primară (1 – 4 clase) Gimnazială (5 – 8 clase) Liceu Facultate
Starea civilă: Căsătorit Necăsătorit Concubinaj Văduv Divorţat